مصاحبه آرشیو خبر ها
مارسل دسایی: «چه کسی می خواد به پوگبا چیزی بیشتر از آنچه الان دارد بدهد؟»

مارسل دسایی: «چه کسی می خواد به پوگبا چیزی بیشتر از آنچه الان دارد بدهد؟»

همچنان گزارش های فراوانی مبنی بر انتقال قریب الوقوع او به منچستریونایتد با مبلغ 120 میلیون یورو به به گوش می رسد که هم پوگبا و هم بیانکونری برابرش مقاومت می کنند.

 

مارسل دسایی، اسطوره ی فوتبال فرانسه در گفت و گویی با نشریه ی سان تاکید کرد که پوگبا هر چه بخواهد در یوونتوس به دست می اورد.

 

چه کسی می خواهد چیزی بیشتر از آنچه الان دارد به پوگبا بدهد؟ آنها به او یک قرارداد جدید پیشنهاد داده اند، او همه چیز را در یوونتوس می برد و هیچ فشاری واقعی ای رویش نیست. پول؟ او چندین میلیون پول دارد، قراردادی که دارد زندگی اش را بیمه می کند، به این شکل نیست که برای رفتن فوریتی وجود داشته باشد، او زمان دارد. ایتالیا خوب است، از بیرون که نگاه کنید فکر نمی کنید آن قدرها هم جذاب باشد، اما وقتی که به آنجا بودن و بازی کردم عادت کردید، می بینید که (یووه) ورزشگاه خوب و سازمان دهی فوق العاده ای دارد. شما همین الان هم دیده اید که او فصل گذشته پیشنهادات زیادی را رد کرد، چرا که در یوونتوس راحت است، مطمئنم که او یک فصل دیگر هم خواهد ماند.

 

او در پایان گفت:

 

او به بهترین هافبک جهان تبدیل خواهد شد، در ضمن او کسی است که پتانسیل فوق العاده ای دارد، یادتان باشد او تنها 23 سال دارد و زمان می خواهد، اما او ظرفیت بالایی نشان داده و این توانایی را دارد که باعث می شود دوست داشته باشید ادامه بدهد و به یک بازیکن سطح بالا در جهان تبدیل شود. یک بازیکن تنها به خاطر مبلغی که برای او پرداخت شده تحت فشار قرار نمی گیرد و آدم در مورد پولی که باشگاه خریدار برایش می خواهد بپردازد فکر نمی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: